Nieuwe speler in de markt…HT-C Communicatie en Marketing
Allround, professioneel, eigenzinnig en enthousiast. Zo valt het nieuwe communicatie-adviesbureau van Hanneke Tinor-Centi het beste te omschrijven.
Na jarenlang als communicatieprofessional in dienst te zijn geweest bij diverse bedrijven en in uiteenlopende branches, heeft Tinor-Centi onlangs de stap gezet om haar eigen bureau te starten.
“Na mijn laatste interim-periode heb ik de knoop doorgehakt”, aldus Tinor-Centi. “De wens om voor mijzelf te beginnen, leefde al geruime tijd en dit was gevoelsmatig het moment. Je kunt mij omschrijven als een communicatieprofessional pur sang, een aanjager, een innovator. Iemand die passie en vakkennis inzet om dingen te realiseren.”
“Communicatie vind ik een fantastisch mooi vak. Het gaat om zo veel meer dan alleen een geschreven woord. Het gaat om het verhaal, een gevoel, de prikkeling en het blijven boeien… Kortom ik houd mij graag bezig met de kunst van communiceren.”
HT-C Communicatie en Marketing heeft het bedrijfsleven veel te bieden. “Onze lijnen zijn kort, onze communicatie transparant en ons aanbod divers. Van communicatieplannen tot (web)teksten, van een persbericht tot het onderhouden van uw social media. U zit bij ons goed!”
Naast haar kennis van en ervaring in het communicatievak recenseert Tinor-Centi ook al enige jaren boeken, meestentijds op verzoek van uitgeverijen en auteurs. Door de vraag om uitbreiding van deze diensten, is voortgekomen dat HT-C Communicatie en Marketing een specifiek aanbod heeft voor de boekenbranche. Manuscriptbeoordeling, redigeren, boekmarketing, persberichten, het is allemaal mogelijk. Bovendien treedt Tinor-Centi met regelmaat op als literair agent.